021-55927947-9 info@onlinezaban.com

دوره آمادگی زبان روسی

آنلاین زبان دوره آمادگی زبان روسی

دوره آمادگی زبان روسی

ارسال شده توسط admin

میتوان گفت زبان روسی زبان مادری 117 میلیون نفر و زبان دوم 113 میلیون نفر از مردم دنیاست.  زبان روسی  از نظر گستردگی پنجمین زبان رایج بعد از انگلیسی، چینی، اسپانیایی و عربی است.

بسیاری از مهاجران روسی در سراسر جهان به زبان روسی صحبت می کنند.

کشورهای مثل بلاروس، اکراین، قزاقستان به این زبان صحبت میکنند. زبان روسی یکی از غنی ترین و سخت ترین زبان های دنیا به حساب می آید.

گرامر زبان روسی همانند بسیاری از زبان های دیگر آسان نیست به همین خاطر یادگیری این زبان  را برای علاقه مندان دشوارساخته است.  یادگیری این زبان در مراحل ابتدایی ساده است ولی رسیدن به سطوح بالا بسیار سخت است. حتی توانایی خواندن و نوشتن برای برخی از مردم روس غیرقابل دسترس است تا جایی که حتی امروزه برخی از روسی زبانان، برخی لغات را اشتباه استفاده می کنند.

با توجه به قوانین مهاجرتی کشور روسیه، بسیاری از ایرانیان معمولا زبان روسی را برای ادامه تحصیل و همینطور کار نیاز دارند. تحقیقات نشان می دهد که اکثر ایرانیانی که  برای ادامه تحصیل به روسیه میروند اگر بتوانند این زبان را یادبگیرند در این کشور ماندگار شده و برای خود کاری دست و پا میکنند لذا این نکته اهمیت زبان روسی را در میان ایرانیان بالا میبرد. نزدیک بودن این کشور به ایران، آسان بودن اخذ ویزا برای ایرانیان به نسبت کشور های دیگرو پایین بودن هزینه های تحصیلی در مقایسه با کشور هایی نظیر کانادا ایرانیان را به سمت روسیه ای سوق میدهد که زبان آسانی ندارد.

گروه آنلاین زبان با بهره مندی از اساتید مجرب زبان روسی  اخیرا اقدام به برگزاری کلاس های خصوصی و آنلاین زبان روسی نموده است. همانند زبان فرانسه و ترکی استامبولی، اساتید زبان روسی هم سال ها در کشور روسیه زندگی کرده یا هنوز ساکن این کشور هستند. لذا اگر بدنبال یادگیری یا مشاوره در زمینه یادگیری زبان روسی هستید میتوانید ما را در تلگرام دنبال کنید و یا با شماره های مندرج در وبسایت رسمی آنلاین زبان تماس بگیرید.

  • فروردین 31, 1399