021-55927947-9 info@onlinezaban.com

دوره آموزش زبان انگلیسی با فیلم

آنلاین زبان دوره آموزش زبان انگلیسی با فیلم

دوره آموزش زبان انگلیسی با فیلم

ارسال شده توسط admin

براي يادگيري زبان انگليسي روش های مختلفي وجود دارد، با اين حال براي آنكه بتوان انگليسي را خوب و مانند يك انگليسي زبان صحبت كرد، بهترين كار اين است كه آنچه مي شنويم را از منابع صحيح و قابل اعتماد انتخاب كنيم.يكي از منابع معتبر انگليسي درست و موثق، فيلم هاي انگليسي مي باشد. چون معمولا اين فيلم ها در آمريكا و انگلستان ساخته مي شود، زبان مادري بازيگران اين فيلم ها، انگليسي مي باشد، بنابراين مكالمه آنها قابل اعتماد ترين نوع انگليسي مي باشد.لازم به ذکر است كه هميشه بهتر است فيلم ها را با زيرنويس انگليسي ديد تا تاثير يادگيري و فهم شما از فيلم دوچندان شود.دلايل زيادي براي يادگيري انگليسي از طريق فيلم وجود دارد، اين 6 دليل از مهمترن آنها مي باشد:

 

 يادگيري تفاوت انواع لهجه ها در زبان انگليسي

 با تماشای فيلم شما متوجه مي شويد كه همه به يك شكل انگليسي صحبت نمي كنند، انگليسي بريتانيايي، استراليايي، كانادايي و آمريكايي و … با هم فرق دارند. حتي در خود اين كشورها مانند آمريكا، هر منطقه لهجه خاص خود را دارد.تماشاي فيلم به شما كمك مي كند با اين تفاوت ها آشنا شويد و قدرت شنيداري خود را در انگليسي تقويت كنيد.

 

آشنايي با نحوه صحبت كردن در انگليسي با توجه به حالات فرد

در فيلم ها ، بازيگران در حالات مختلفي از جمله خشم، خوشحالي، تعجب، غم و … صحبت مي كنند. نحوه و چگونگي مكالمه،  آهنگ و تن صدا،در هر يك از اين حالات فرق مي كند. دقت نمایید كه اين تفاوت در هر زبان متفاوت مي باشد، پس با تماشای  فيلم و مشاهده حالات صورت فرد و نحوه صحبت آنها در آن زمان، ياد خواهيد گرفت كه چگونه متناسب با حس و حالاتان آهنگ صداياتان را تغيير دهيد.

 

 زيرنويس فيلم ها و اهميت استفاده از آنها حين تماشاي فيلم

اگر شما تازه شروع به يادگيري زبان كرده باشيد، استفاده از زيرنويس ها كمك شایانی به يادگيري شما خواهد كرد. با گوش دادن به مكالمات و ديدن زيرنويس ها به طور همزمان زبان شما تقویت خواهد شد. اما توجه كنيد كه زبان زيرنويس بايد همان انگليسي باشد نه فارسي يا زبان ديگر(تقلب ممنوع)

 

 فيلم ها، تفريحي كه منجر به يادگيري مي شود

دیدن  فيلم ها معمولا يكي از تفريحات افراد محسوب مي شود. به همين دليل، اگر براي يادگيري زبان به تماشاي فيلمي زيبا بنشينيد، علاوه بر لذت بردن از فيلم مورد نظر، از يادگيري تان نيز بيشترين نتيجه را خواهيد گرفت و تشويق خواهيد شد تا بيشتر فيلم ببينيد.

 

استفاده فراوان از اصطلاحات انگليسي

فيلم ها يكي از منابع اصلي يادگيري اصطلاحات انگليسي مي باشند كه به طور روزمره مردم از آنها استفاده مي كنند.در فيلم ها شما صحنه هاي جالبي مي بينيد و در همان زمان كاراكترها از اصطلاحاتي به ياد ماندني استفاده مي كنند. اين اصطلاحات در ذهن شما باقي خواهد ماند و استفاده از آنها را براي شما راحتتر و طبيعي تر خواهد كرد.

 

هزینه و شرایط دوره آموزش زبان انگلیسی با فیلم آنلاین زبان :

نام دوره

نوع زمان سبک دوره مدت دوره هزینه دوره
دوره آموزش زبان انگلیسی با فیلم فشرده ( سه جلسه در هفته ) خصوصی یک جلسه نود دقیقه ای 80/000
دوره آموزش زبان انگلیسی با فیلم فوق فشرده (شش جلسه در هفته ) خصوصی یک جلسه نود دقیقه ای 80/000
دوره آموزش زبان انگلیسی با فیلم فشرده ( سه جلسه در هفته ) گروهی سیزده جلسه نود دقیقه ای 140/000
دوره آموزش زبان انگلیسی با فیلم فوق فشرده (شش جلسه در هفته ) گروهی سیزده جلسه نود دقیقه ای 140/000

 

  • آبان 2, 1396