021-55927947-9 info@onlinezaban.com

هزینه آزمون سلپیپ کانادا

آنلاین زبان آزمون سلپیپ کانادا هزینه آزمون سلپیپ کانادا

آزمون سلپیپ کانادا

هزینه آزمون سلپیپ کانادا

ارسال شده توسط admin

هزینه آزمون سلپیپ:

هزینه این آزمون بسته به محل برگزاری متغیر خواهد بود به طوری که در سال 2019 کسانی که قصد دارند در کشور کانادا سلپیپ نوع جنرال  را بدهند هزینه آن در ایالتی مثل مانیتوبا 280دلار کانادا محاسبه می شود در حالی که اگر داوطلبی قصد داشته باشد ایی آزمون را در نزدیک ایران یعنی دبی بدهد باید 340 دلار کانادا بپردازد. این تفاوت قیمت نکته قابل توجهی است که معمولا داوطلبان را تحت تاثیر قرار می دهد چرا که در آزمون های دیگر اغلب نرخ آزمون در نقاط مختلف جهان با استناد به واحد پولی آن کشوری است که آزمون در آن برگزار می شود پس می توان گفت که نرخ آن ثابت است اما در آزمون سلپیپ همانطور که گفته شد نرخ آن در سال 2019 حتی در کشور آمریکا هم نه تنها  هزینه آزمون به دلار کانادا محاسبه می گردد بلکه نرخ آزمون هم میتواند متغیر باشد. البته به این نکته باید اشاره کرد که تنها ترین و نزدیک ترین مرکز برگزاری این آزمون به کشور ایران امارات متحده عربی است که تنها یک شهر آن برگزار کننده این آزمون میباشد.

 

طریقه نمره دهی در آزمون CELPIP :

رایانه به‌طور اتوماتیک نمرات مهارت خواندن و گوش‌دادن را معین می‌کند. هر یک از این مهارت‌ها شامل انواع مختلفی از سؤالات چندگزینه‌ای (به‌عنوان مثال، تکمیل جمله و یا پاسخ به سؤال) است که از طریق خواندن یا گوش‌کردن به قطعات صوتی انجام می‌گیرد.

تعیین نمره در بخش مهارت‌های نوشتاری و صحبت‌کردن توسط افراد متخصص انجام می‌گیرد. در قسمت نوشتاری، پاسخ‌ها بر روی رایانه درج می‌شود و در قسمت صحبت‌، پاسخ ها توسط گوشی که مجهز به میکروفون است، بر روی رایانه ضبط می شود. سپس این پاسخ‌ها به بخش نمره دهی ارسال می‌شود تا توسط متخصصین، مورد ارزیابی قرار گیرند. هر نوشته توسط ۴ الی ۶ و در متن گفتاری توسط ۳ الی ۵ نفر ارزیابی شده و نمره می‌گیرد.

  • مهر 16, 1398

نوشته شده توسط admin

دیدگاه بسته شده است