021-55927947-9 info@onlinezaban.com

دوره تخصصی آموزش زبان ترکی استانبولی

آنلاین زبان دوره تخصصی آموزش زبان ترکی استانبولی

دوره تخصصی آموزش زبان ترکی استانبولی

ارسال شده توسط admin

امروزه زبان ترکی استانبولی حدوداً در فضای 12 میلیون کیلومتر مربع ،220 میلیون متکلم و در 100 کشور آموزش داده می شود. زبان ترکی استانبولی در طول زمان تحت تاثیر بسیاری از زبان های عربی، فارسی، فرانسوی و غیره قرار گرفته است این زبان حدوداً در تمامی نواحی دنیا آموزش داده می شود و یکی از رایج ترین و با ریشه و اساس ترین زبان های دنیا به شمار می رود.

گروه آنلاین زبان مفتخر است زبان ترکی استانبولی را، در راستای روش های علمی و استاندارد های بین المللی، به عنوان یک زبان جهانی آموزش دهد؛ و در این چارچوب تمامی مقتضیات لازم برای آموزش زبان ترکی استانبولی را مهیا سازد.

مدیریت آموزشی برای کلاس های آموزش زبان ترکی استانبولی دارای هر نوع زیر ساخت و استاندارد آموزشی و برنامه های کاربردی برای صدور گواهینامه ی آموزش زبان ترکی استانبولی می باشد. در بخش آموزش زبان ترکی استانبولی در میان اساتید مجرب آنلاین زبان هدف اساسی ما علاوه بر آموزش این زبان، معرفی و آموزش فرهنگ کشور ترکیه و آمادگی زبان اموز برای شرکت در آزمون های مرتبط نیز هست. متقاضیانی که هدف یادگیری زبان ترکی استانبولی به عنوان یک زبان خارجی را دارند می توانند از طریق شماره های مندرج در وبسایت آنلاین زبان با مشاوران گروه در مورد نحوه برگزاری دوره های این زبان صحبت کنند.

 

دوره های خصوصی

کلیه دوره های آموزشی زبان ترکی استانبولی، برای کلیه سطوح و سنین، به صورت خصوصی نیز برگزار می گردد؛ و تعداد جلسات در هفته و نحوه برگزاری آن ها بر اساس توافق دو مدیران آنلاین زبان و زبان آموز صورت می پذیرد.

  • فروردین 12, 1400