021-55927947-9 info@onlinezaban.com

دوره تخصصی یادگیری زبان فرانسه

آنلاین زبان دوره تخصصی یادگیری زبان فرانسه

دوره تخصصی یادگیری زبان فرانسه

ارسال شده توسط admin

میتوان گفت بعد از زبان انگلیسی یکی از پر طرفدارترین دوره های آموزش زبان در جهان زبان فرانسه  است و هر ساله هزاران نفر از علاقمندان به زبان فرانسه، به تحصیل و یادگیری زبان فرانسوی مشغول هستند..

کشور فرانسه با حدود ۶۴۰ هزار کیلومتر مربع مساحت، یکی از گسترده ترین کشور اروپای غربی است و از شهرهای مهم آن میتوان به پاریس، مارسی، لیون، مونپلیه، نانت، بردو، نیس و تولوز اشاره کرد. قطعا پیشینه تاریخی و فرهنگی فرانسه و همچنین گستردگی زبان فرانسوی در سرتاسر دنیا به جذابیت آن کمک شایانی نموده است اما این نکته هم باید در نظر گرفت که زبان فرانسوی دومین زبان مهم در اروپاست و با زبان انگلیسی دو زبان مهم دنیا هستند که تقریبا در تمام کشورهای دنیا تدریس می شوند.

همچنین  زبان فرانسه یکی از زبانهای مهم و شناخته شده در بین کارفرمایان و دانشگاهیان در سرتاسر جهان می باشد و افرادی که به این زبانمسلط هستند امکان استفاده از فرصتهای شغلی زیادی را دارند. بعلاوه برای کسانی که تمایل به تحصیل در دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم ایران  در کشور فرانسه را دارند که بسیاری از آنها جزء شناخته شده ترین و معتبرترین دانشگاه های دنیا هستند، نیز دانش زبان فرانسوی امتیاز مهمی بشمار می آید.

اگر هنوز هم به اهمیت زبان فرانسوی پی نبرده اید باید بدانید بیش از ۲۷۰ میلیون نفر در سراسر دنیا به زبان فرانسوی صحبت می کنند و در حدود ۳۰ کشور فرانسوی زبان رسمی و قانونی این کشورهاست. زبان فرانسوی همچنین زبان دیپلماسی است و در سازمان ملل، یکی از زبانهای رسمی و دفتری مهم است.

بسیاری از موسسات آموزشی در فرانسه، دوره های زبان فرانسوی را آموزش می دهند. از کالج های بزرگ و مدارس زبان گرفته تا معلمانی که بصورت خصوصی زبان فرانسه را تدریس میکنند. اکثر کالج های زبان در فرانسه انواع مختلفی از دوره های زبان را ارائه می دهند. محبوب ترین نوع برنامه آموزش زبان، شامل دوره های فشرده ای بین ۱۵ تا ۲۰ ساعت درس در هفته است. در طول این دوره ها، زبان آموزان معمولا تمام بخش های آموزشی از جمله ساختارهای گرامری، واژگان، تلفظ و هر چیز دیگری که مدرس تشخیص بدهد برای بهبود بخشیدن به مهارت های زبانی فرد لازم است را فرا می گیرند..

در دوره های دیگری که در اغلب کالج های زبان برگزار می شود و حدود ۳۰ تا ۴۰ ساعت در هفته نیز می باشد، علاوه بر کلاسهای گروهی و خصوصی، از برنامه های چند رسانه ای و لابراتوارهای مجهز زبان هم برای یادگیری بهتر استفاده می شود.

نکته بسایر جالب و مهم این است که در کشوری مانند ایران بدلیل بالارفتن نرخ جمعیت مهاجر بیشتر کسانی که خواستار یادگیری زبان فرانسه هستند قصد مهاجرت به خود فرانسه را ندارند بلکه اکثر آن ها می خواهند به ایالت کبک واقع در کانادا که یکی از ایالت های بزرگ این کشور است بروند. امروزه اندک کسی نام این ایالت را نشنیده است. زبان غالب مردم این ایالت فرانسه بوده لذا حداقل مسلط بودن به زبان فرانسه برای مهاجرانی که قصد عزیمت به این ایالت را دارند الزامی است.این استان همچنین دارای دانشگاه هایی است که می توان گفت اکثرافراد بخصوص ایرانیان ساکن خود کانادا تحصیل در دانشگاه های این ایالت را آرزوی خود می بینند. از معروفترین دانشگاه های این استان میتوان به دانشگاه  مک گیل اشاره کرد که هر ساله دانشجویان زیادی را از اقصی نقاط دنیا پذیرا می باشد.

گروه آنلاین زبان با توجه به اهمیت این زبان تصمیم به برگزاری کلاس های تخصصی زبان فرانسه با اهداف شرکت در آزمون های مرتبط که در مقالات پایین تر به آن اشاره شده است، می نمایید همینطور با بهره گیری از اساتید مجرب فارغ التحصیل این رشته گروه آنلاین زبان مفتخر به پذیرای زبان آموزانی است که خود را برای مصاحبه های سفارت برای اخذ ویزای کبک آماده می کنند.

نحوه برگزاری کلاس ها:

کلاس ها صورت آنلاین و حضوری برگزار می شوند به طوری که در هر نقطه از دنیا باشید می توانید با بهره گیری از کلاس های آنلاین از تجربه اساتید ما در ایران یا در نقاط دیگر دنیا از قبیل فرانسه و کانادا بهره مند شویدو اگر هم ساکن تهران هستید می توانید هم آنلاین و هم حضوری چه در آموزشگاه چه در محل کار یا زندگی خود، کلاس برگزار کنید.

 

 

هزینه و شرایط کلاس های آمادگی زبان فرانسه آنلاین زبان :

نام دوره نوع زمان سبک دوره مدت دوره هزینه دوره(ریال)

دوره آمادگی آزمون ها

فشرده ( سه جلسه در هفته ) خصوصی یک جلسه نود دقیقه ای 1/700/000

دوره مکالمه فرانسه و آزمون ها

آنلاین خصوصی یک جلسه یکساعته
1/500/000
دوره آمادگی مکالمه فشرده ( سه جلسه در هفته ) خصوصی  جلسه نود دقیقه ای 1/500/000
دوره آمادگی مکالمه فرانسه
فوق فشرده (شش جلسه در هفته ) گروهی سیزده جلسه نود دقیقه ای

3000/000

 

 انواع مدارک زبان فرانسوی

قبل  از پرداختن به انواع مدارک زبان فرانسوی ، لازم است انواع سطوح مهارتی زبان رامرور کنیم

سطوح مقدماتی (A)

A1 سطح  دراین سطح، زبان آموز توانایی بیان کلمات و جملات ابتدایی و عمومی را پیدا کرده و نیازهای مربوط به ارتباطات روزانه خود را مرتفع سازد.

A2  همینطور پس از اتمام این دوره، زبان آموز میتواند کلمات روزمره درباره خود، خانواده، محیط اطراف، خرید و کار را بیان نماید.

سطوح میانی (B)

  بپردازد.B1 بحث زبان آموز پس از گذراندن این سطح میتواند با استفاده از جملات ساده و ترکیبی در مورد مسائل روزمره به   

B2 بعد از گذراندن این دوره، زبان آموز میتواند بصورت سلیس یا روان صحبت نموده و متون دشوار رشته تخصصی خود را درک نماید و به بحث با دیگران بپردازد بطوری که گویی با زبان مادری خود در حال صحبت کردن است.

سطوح پیشرفته

C1 پس از گذراندن این دوره زبان آموز میتواند متون پیچیده با واژگان سطح بالا را بدون جستجوی معنی لغات درک و صحبت نماید

C2 که بعد از گذراندن این دوره زبان آموز میتواند در حوزه های مختلف به بحث و تبادل نظر با واژگان تخصصی بپردازد.

 

مدارک رسمی زبان فرانسه

 

مدارک رسمی زبان فرانسه,DALF,DELF,TEF,TCF,DCL هستند و اعتبارشان دائمی و مختص غیر فرانسویان است و برای تحصیل در بعضی از دانشگاه های فرانسه نیز الزامی هستند.

  1. Le Diplôme Initial de Langue Française) DILF دیپلم اولیه زبان فرانسه است که با سطح A1 شروع شناخته میشود و فقط در فرانسه ارائه می شود که شامل چهار مهارت گوش دادن، درک خواندن، صحبت کردن و نوشتن است.
  2. Le Diplôme d’Etudes en Langue Française) DELF)دیپلم مطالعات زبان فرانسه است که علاوه بر فرانسه در سایر کشورها نیز تدریس می شود و شامل:

           ۲-۱ DELF junior برای نوجوانان.

           ۲-۲  DELF Pro برای کسب مهارت های ارتباطی زبانی در حیطه ی کسب و کار و موقعیت های حرفه ای و همچنین زندگی روزمره.

           ۲-۳  DELF Prim برای کودکان ۸ تا ۱۲ ساله که در مدرسه ابتدایی ثبت نام کرده اند.

           ۲-۴  DELF Scolaire که همسطح دوره عمومی و برای نوجوانان محصل است.

  • Le Diplôme Approfondi de Langue Française) DALF) دیپلم پیشرفته زبان فرانسه است که در سایر کشورها نیز تدریس می شود و شامل دو دیپلم c1 و c2 می باشد
  • Le Diplome de competences en Langue) DCL) دیپلم زبان برای برآوردن نیازهای حرفه ای بزرگسالان است که توسط وزارت آموزش فرانسه ارائه شده و شامل دو نسخه DCL FLE (برای مکالمات روزمره و از سطح A2 تا C1) و DCL FP (برای کسب و کار و مشاغل و سطح زبان A1 تا A2 می باشد.
  •  Le Test de connaissance du français) TCF) برای کلیه غیر فرانسوی زبانان است و شامل سه آزمون اجباری درک شنوایی، تسلط بر ساختارهای زبان و درک خواندن است و این امکان را به زبان آموز می دهد تا دانش لازم در زمینه های زندگی اجتماعی، گردشگری، کار یا تحصیل را داشته باشد.

 

 

  • مرداد 25, 1398